06-33/331-752 info@mentabiobolt.hu

Fizetési módok és szállítási feltételek

A Menta Gyógynövény és Biobolt fizetési és szállítási feltételei

Fizetési módok

A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) a vásárló előzetes banki utalással, biztonságos internetes bankkártyás fizetéssel, a Menta Gyógynövény és Bioboltban történő készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel, illetve a futárnak történő készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel teljesítheti (utánvét). Utánvétes fizetési módnál a webáruházunk kezelési költséget számíthat fel, amelyről a megrendelés leadása során a weboldalon is tájékoztatja a vásárlót.

Utánvét kezelési költségei:

  • Utánvét költsége bankkártyás fizetés esetén bruttó 300 Ft
  • Utánvét költsége készpénzes fizetés esetén bruttó 300 Ft

Személyes átvétel

Munkanapokon folyamatosan készítjük össze a rendeléseket, ezért a készleten lévő több mint 7000 féle termék gyakorlatilag akár 3-4 órán belül átvehető. Amint összekészítettük a csomagját, SMS-ben vagy emailben értesítjük, hogy a termékek 3 munkanapig átvehetők az ügyfélszolgálatunkon.

A Menta Gyógynövény és Biobolt címe: 2510 Dorog, Bécsi út 43. (Bécsi Udvar)

Telefonszáma: 06-33/331-752

E-mail címe: info@mentabiobolt.hu

Nyitvatartás: hétfőtől péntekig 8.30-17.00 óra és szombaton 8.30-12.30 óra között

Szállítási díjat vagy kezelési költséget személyes átvételkor nem számítunk fel.

A személyes átvétel során készpénzzel, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, V-Pay bankkártyával fizethet nálunk:

Fizetés interneten keresztül

A megrendelt termékeket a megrendelés végén azonnal kifizetheti. A biztonságos fizetést a Six Payment Sevices garantálja. Használhat MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron és V-Pay kártyát.
Kártyaadataid mindvégig tökéletes biztonságban lesznek a fizetési szolgáltató, a Six Payment Services 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalán, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. A vásárlás végeztével emailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakcióazonosítót. Ez a szám azonosítja az Ön bankja felé a kártyás fizetést (ezeket az adatokat a “Személyes adatok” menüpontban utólag bármikor lekérdezheti).

Gyors áttekintés, hogy hogyan zajlik a bankkártyás fizetés:

  • a webáruház oldalán kosárba teszi a megrendelni kívánt árut
  • a Pénztárnál kiválasztja a szállítási módot, majd a bankkártyás fizetési módot, végül az ellenőrző oldalon megnyomja a “Megrendelem!” gombot
  • ezt követően átkerül a Six Payment Services biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol megadja a kártyaadatokat
  • még mindig biztonságos fizetőoldalon elindítja a tranzakciót; a bank ilyenkor néhány másodperc alatt ellenőrzi az adatokat
  • a fizetést követően visszatér webáruházunkba, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kap

A sikeres tranzakciót követően (a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése után) a fizetési szolgáltató megkezdi a bankkártyához tartozó számla terhelését az áru ellenértékével. A tranzakció sikertelennek minősül, amennyiben nem jut vissza a fizetőoldalról a webáruház oldalára, vagy a böngésző “Vissza” vagy “Frissítés” gombjára kattint, esetleg bezárja a böngésző ablakot, mielőtt visszakerülne a webáruházba. Ha a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Fizetés az áru átvételekor

Ha szállítást választ, a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek is fizetheti. A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
A futárszolgálatos és Pick Pack Pont-ra történő kiszállításkor szállítási költséget számítunk fel. Ha a rendelés során Személyes átvételt választ, akkor csak a rendelt termékek árát kell kifizetnie boltunkban, semmilyen más költsége nincs.

Amennyiben a rendelés során fizetési módként banki előreutalást választ, kérjük, hogy a megrendelés teljes végösszegét (az esetleges szállítási díjjal együtt) az alábbi bankszámlánkra utalja:

Lisztes-Szerencsés Kft.

Raiffeisen Bank
12025000-01513445-00100002

Kérjük, hogy az átutalás Megjegyzés sorában okvetlenül tüntesse fel a megrendelése számát, amely a visszaigazoló emailben is megtalálható, különben nem tudjuk azonosítani a befizetést! Az összeg beérkezése után a korábban választott módon (személyes átvétellel vagy kiszállítással juthat hozzá a megrendelt termékhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a banki átfutás miatt 1-2 nappal hosszabb lehet a szállítási vagy a személyes átvételi idő.

Elállási nyilatkozat letölthető a következő linkről: ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

Átvételi módok

Webáruházunkban a minimum rendelési érték 3000 Ft.

  1. A megrendelt termékeket a vásárló választása szerint futárszolgálat útján történő kiszállítással juttatja el a megadott címre vagy átvételi pontra, illetve mód van személyes átvételre is a Menta Gyógynövény és Bioboltban.
  2. Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a várható szállítási napról emailben vagy telefonon kap értesítést.
  3. Személyes átvétel választása esetén a vásárló értesítést kap emailen vagy SMS-ben, amelyet követő 3 munkanapon belül a csomag személyesen átvehető a Menta Gyógynövény és Bioboltban. A már megrendelt (ezáltal lefoglalt) készleten lévő vagy beszerzést követően beérkezett termékeket a webáruház legfeljebb 3 munkanapig tárolja. A megrendelt termékek 3 munkanapnál hosszabb ideig tartó tárolására és emiatt későbbi kiszállítására vagy személyes átvételére a webáruház nem tud lehetőséget biztosítani. A bolt nyitva tartását az értesítés tartalmazza.
  4. A rendeléseket a webáruház általában 1-3 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van.

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét, személyes átvétel esetén a termékek darabszámát ellenőrizni, és az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. Ajánlott a termék sértetlenségét is az átvételkor ellenőrizni, és mennyiségi hiány vagy sérült termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában távollévők között kötött szerződések esetén irányadó elállási jog gyakorlására, mennyiségi kifogásra, továbbá sérült termék miatti szavatossági igények érvényesítésére a lehetőségek korlátozottak. Mennyiségi, illetve sérültség miatti reklamáció akkor fogadható el aggálytalanul, ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.

Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A kiszállítás munkanaponként 8-17 óra között történik. A vásárló köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a fenti időintervallumban elérhető. Az itt leírt általános szállítási szabályokon felül a webáruházakban történő megrendelés esetén egyes szállítási feltételek és költségek, kedvezmények eltérnek. A részletes szállítási feltételeit itt olvashatja:

Házhoz szállítás futárszolgálattal

A megrendelés visszaigazolása után a csomagot Dorog és környékére saját futárunk szállítja ki – előtte SMS vagy e-mail értesítést küld, ha esetleg egyeztetni szeretne vele. 15000 Ft feletti rendelését ingyen házhoz visszük Dorogon és környékén: Esztergom-kertváros, Esztergom, Szamárhegy, Búbánatvölgy, Párkány, Tokod, Tokodaltáró, Tát, Mogyorósbánya, Kesztölc, Leányvár, Piliscsév, Pilisjászfalu, Magdolna-völgy, Piliscsaba, Tinnye, Úny, Csolnok, Dág, Sárisáp, Annavölgy.

Dorog és környékén 15000 Ft megrendelés alatt 1270 Ft-os áron szállítjuk ki a termékeket.

Dorog és környékén kívül a szállítást a GLS végzi, melynek díja  egységesen bruttó 1750 forint, amely csomagonként értendő, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelnie.

25 000 Ft megrendelés felett az ország bármely pontjára ingyenes a kiszállítás.

A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). A rendelés során a Megjegyzés rovatba írhat minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen adja meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges, értesítést hagy. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, elhelyezi csomagját a legközelebbi postán, ahol a következő 5 munkanapon azt átveheti azt.

FIGYELEM: Ha cég nevére kérte a számlát, vigyen magával céges meghatalmazást vagy aláírási címpéldányt, mert a csomag átvételénél kérni fogják és e nélkül a csomag átvétele nem lehetséges!

0
    0
    Kosár
    A kosár üresBolt megtekintése